crybaby Snowglobe Ayşegül versiyonu da vardı hatta ayşegğlün sihirli günlüğü falan vardı görünmez kalemle yazıyordum ışığı vardı onunla okunuyordu hala duruyor hatıra olarak saklamıştım 🤣
Snowglobe crybaby aa evet hatırlar gibiyim. Biz ne çok sevinirdik. Şimdi bizim bebelere versek bi kaç saat elinde taşır sonra koyar bi yere unutır 😂
crybaby Snowglobe aynen öyle kıymet vermiyorlar bide bizim zamanımızda saatlerce tv bilgisayar izlemek oynamak be mümkündü. Telefon zaten şimdiki gibi değil biz oyuncaklara mecburduk ve bence daha güzeldi
Mefeannesi @Snowglobe yaa hatırladım ben 😍 vardı benim etek felan giydirirdik ne güzel günlerdi bee🤣 güle güle kullansın kızın oynasın ❤️