Sevgili anneler son günlerde olan olaylardan dolayı hepimizin psikolojisi berbat biz çocuklarımızı nasıl koruyabiliriz tamam şimdi küçükler ama ya sonra çok korkuyorum herkesten her kötülükten uzak kalabilsek keşke evde bile korkuyla oturuyorum ya biri gelirse ya birsey olursa ya koruyamazsam hep kapılar kilitli ya pencereden gelen olursa kafayı yemek üzereyim nasıl yapacam nasıl korkumu yenecem bilmiyorum böyle olan anneler var mi