5 aylık oğlum var benim. Tabiki şuan çok erken ama 2. Yaşını doldururken bir kardeşi olsa mı acaba diye düşünüyorum bazen istiyorum eşim de istiyor ama bazen de oğlum bizi zorladığında ne 2. çocuğu yaa diyoruz. Çok kararsızım bazen oğlumu tek büyüteyim bütün ilgimiz onda olsun biricik olsun istiyorum en azından 5-6 yaşına kadar. Bazen de bir kardeşi olsun yanlız kalmasın beraber büyüsünler istiyorum. 2 tane birden büyütürüm bir daha yapmam diye düşünüyorum. Bir de kız olma ihtimali beni ikinciye sevkediyor. Tabi olmayada bilir. Velhasıl siz nasıl karar verdiniz zorlanıyor musunuz vs.?