sekerbebek30 Merhaba sezaryen sonrası gündüzleri madacessol, akşam ise nemlendirmek için bioderma 2 in 1 body oil kullanmamaı söyledi doktor. Bioderma yerine nemlendirme için ne kullanıyorsunuz?
odtz sekerbebek30 ben de hiç kullanmadım krem doktor hiçbir şey sürme dedi Tam toparladıktan sonra lierac catlak kremi sürüyorum hem nemlensin diye hem de belki çatlakların toparlanır diye
Sibel2308 sekerbebek30 banada doktor gunde uc defa vazelin sur demisti,dogum yapali20 gun oldu,sezaryen yerim kasinmaya basladi cok
rojem Ben 3 ay oldu sezeryan oldum hiç bir krem kullanmadım yani onermedi doktor size neden önerdi acaba merak ettim. Lazer dikiş mi normal dikiş mi sizin
rojem sekerbebek30 benimde lazer ben kullanmadım hiç bir sorunda yaşamadım sadece 1 paket antibiyotik verdi onu bitirdim birde 5 tane kan sulandırıcı iğne
Layddiana Bana madefix ameliyat izi kremi verdi sabah akşam sür diye ama ben günde 1 defa sürüyorum iz kalmaması için verdi