Kızlar bebişim 30 haftaşık doğdu 1300 40 cm şuan 6 aylık 6 kilo 62 cm öncelikle çokmu zayıfız sizce ?
Birde bebeğim hala eline bi obje veya nesne almıyor bu normalimi kızlar bilgim olmadığı için sizlere soruyorum mesele eline oyuncak vs uzatıyorum dikkatini çekiyor fakat eline almıyor tutamıyor bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️