portakalinaa Geçti ama geçirecek bir çözüm bulamadım yani. Ameliyat diyen doktor iki krem vermişti lavabo öncesi ve sonrası ondan sürüyordum sanırım hafif uyuşturucu etki yaratıyo sonradan etkisi geçiyordu ama. Bunun dışında ısırgan otu kürü uyguladım iyi gelmiştir diye düşünüyorum. Şöyle bir durum var ne denersem deneyeyim insan çat diye kesilsin o acı istiyor ama öyle olmadı cok acı cektim sezaryeni falan unuttum o derece. Kantaron yağı pamuga damlatıp koyuyordum. İç kısma başka ilaç sıkıyordum dışa başka ilaç sürüyordum. Dağınık anlattım ama bende nasıl geçtiğini bilmiyorum 2 haftadan uzun sürdü ama.
Locafeni dış kısma sürüyordum. Proctoglyvenol ü de iç kısma sıkıyodum arada. Tüm tuşlara bastım yani.