kutayberkay Merhaba hanımlar doğumdan sonra bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu ? Bugün botoks iğne yapıldı. Nelere dikkat etmem gerekir ? Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
kutayberkay leylannpembemontu Hamileyken basur memesi oluşmuştu sezeryan doğum yaptım ama doğumdan sonra kabızlık yaşadım basur sandım procto krem ve fitil kullandım tavsiye üzerine ama faydası olmadı. Doktora gittim muayene etti iki yerde çatlağım olduğunu söyledi anrecta krem verdi günde 3 kere oturma banyosu yap dedi . Suyun içine tuz ve baticon döküp oturuyordum. İyileşme olmadı farklı bir doktora gittim locafen krem verdi onun biraz faydası oldu. Sonra burdan bir arkadaşın postunda yazılanları yaptım iyileşir gibi olmuştu kanama geçmişti ağrı hafiflemişti ama biraz kabızlık yaşadım yine en başa döndüm acılarım ağrılarım kanamam arttı artık tuvalete gitmek işkence olmuştu dayanamadım tekrar doktora gittim botoks iğne yapalım tedavinin ikinci basamağı bu dedi ama iğnenin de etkisi iki hafta sonra başlıyormuş çok kötü durumdayım. Sizde mi aynı şeyleri yaşıyorsunuz?
leylannpembemontu kutayberkay evet maalesef benimde hamilelikte basur memesi çıktı sezaryen oldum kabızlık çektim her tuvalete gidişimde kanama oluyordu bi ara kanama bitti sandım bu aralar yine var ama doktora gitmeye korkuyorum muayenesi nasıl yapılıyor hangi bölüme ilk gitmeliyim
Sevah kutayberkay Tavsiyem olsa dener misiniz Bir süre katı gıda tüketmeyin. Ve patlıcanı rende yapıp Kızartıp yada haşlayıp tüketin gün içinde. 2 günde bir en azından iki haftaya kabız olmazsınız daha iyi olacaktır Allah yardımcınız olsun inşallah
zehrafra kutayberkay sizde kaç ay anal fissür vardı, yani kaçıncı ayınızda botoks oldunuz? Ben 3.5 aydır çekiyorum en son geçen hafta kalıcı kronik evreye geçmiş uyuma yapsada tekrarlar ameliyat şart dedi :(
kutayberkay leylannpembemontu Bir an önce vakit kaybetmeden genel cerrahi bölümüne görün bence ben erteledim şu an çok sıkıntı çekiyorum iyileşme sürecim uzadı utandığım için bir ay acı çektim erteledim çok pişmanım
leylannpembemontu kutayberkay of bende çok utanıyorum ya ilk muayene nasıl yapılıyor özellikle şöyle yap öyle git dediğiniz bişey var mı
kutayberkay leylannpembemontu Utanılacak hiç bişey yokmuş doktor yan yatmanızı istiyor hafif ayaklarını karnına doğru çekmeni istiyor iki parmağıyla acıtmadan muayeneye ediyor çok basitmiş hiç utanacak korkulacak bişey yokmuş ne acılar çekiyorum şimdi bir bilseniz ilk zamanlar gitmedim utandığımdan sonra acıya ağrıya dayanamayıp bir ayda dört doktora muayene oldum çok zor ilerletmeden tedavisine başlayın
Mylittlebaby_ kutayberkay Geçmiş olsun şuan ne durumdasınız acaba? Botoks dedıklerı uygulama nasıl bir şey, tavsiye eder misiniz? Ameliyat olma gibi bi durum istesem de zor cunku 1 aylık bebegim var gurbetteyım iyileşme sürecinde bana ve bebeğime bakacak biri olmayacak. Botoks tavsiye ederseniz onu yaptırayım en azından. Araştırmış mıydınuz daha öncr yaptıran tavsiye eden olmus muydu?
kutayberkay Mylittlebaby_ teşekkür ederim çok şükür iyiyim. Botoks işlemi o bölgeye iğne yapılıyor kaslar geçici felç oluyor kasılma olmadığı için çatlak iyileşiyor. Benim bir ay oldu yapılalı hala yediklerime dikkat ediyorum hamur işlerini tadımlık yiyorum bol su içip sebze ağırlıklı besleniyorum. Kremlerimi fitilimi aksatmadan kullanıyorum bide lavabodan sonra suya oturuyorum . Çok şükür iyiyim size de tavsiye ederim. Eğer bulabilirseniz ısırgan otu kürünü yapın mutlaka iyileşmemde etksi olduğunu düşünüyorum. Allahım sizede şifa versin
portakalinaa Mylittlebaby_ merhabalar ben de gaziantepte yaşıyorum doğumdan sonra anal fissür belirtilerim oldu sizinki ne durumda acaba doktora gittiniz mi nasıl nir tedavi yöntemi uyguladınız yardımcı olursanız çok sevinirim
Mylittlebaby_ kutayberkay çok geçmiş olsun size de 🙏 emzirme döneminde yapılır mı acaba bu işlemlerin hepsi? Botoks, ısırgan otu kürü, fitiller vs. Bir de ne kadar olmuştu botoks yaptıralı, yenilemek gerektipi dogru mu?
kutayberkay Mylittlebaby_ Emzirme döneminde botoks yapılıyor mu bilmiyorum ama ısırgan otu kürü doğal hiçbir yan etkisi yok kremleri ve fitili de emzirirken kullanıyordum. Siz hangi ülkedesiniz Hollanda da bir krem varmış Curanol zarf alabilirseniz bu kremi kullanın. Ben getirttim kullandım hangisinin faydası oldu bilmiyorum ama iyileştim çok şükür 🙏🏻
Mylittlebaby_ kutayberkay Türkiyedeyim ben☺️ çok şükür sevındım sizin adınıza darısı başıma 🥺Çok araştırdım ısırgan otu kürü, botoks, amelıyat vs vs cogunluk fayda görememiş nadiren iyileşen okuyorum. Ameliyat zaten olamam da diğerlerini bir umut denemek lazım 😢
kutayberkay Mylittlebaby_ Botoks yaptırdıktan sonra iyileşen çok çevremde doktorlarda ameliyattan önce botoksu tavsiye ediyorlar. Ameliyat gibi zorluğu yok sadece iğne acısı oluyor ilk gün sonra yediklerinize dikkat ederseniz iyileşme süreci başlar. İyi bir genel cerraha görünüp sizde yaptırın inşallah en kısa zamanda sizde iyileşirsiniz çok zor bir hastalık Allahım şifa versin 🙏🏻
Mylittlebaby_ kutayberkay Allah razı olsun amiin🥲🤲 Biraz daha içim rahatladı şimdi çok teşekkür ederim ☺️
kutayberkay Mylittlebaby_ Rica ederim ne demek ☺️ Devlet hastanesinde yaptırdım ben zaten özelde 23 bin istediler bende devlette araştırdım iyi bir doktor buldum sadece iğneye para ödedik 4 bin o kadar bide doktora muayene ücreti ödedik. Özelde de devlette de yapılacak iğne değişmiyor devlette yaptırmanızı tavsiye ederim. Hangi şehirdesiniz ?
eloelo kutayberkay merhaba 4 aydır anal fissür yaşıyorum ben de doğumdan sonrası. Geçmeyen kabızlık da bar hangi doktor hangi hastane yardımcı olur musunuz
kutayberkay Mylittlebaby_ Ben Konyadayım maalesef aynı şehirde değilmişiz. Yaptırdınız mı ? Nasılsınız