Kızlar selam, oğlum 9 aylık oldu.Bazı sebeplerden dolayı doktorumuzu değiştirmemiz gerekti.Yeni başladığımız doktor da demir damlasını değiştirdi. Bestiron diye bir demir takviyesi verdi kg başına iki damla verecekmişim. Bu markayı kullanan var mı yada siz ne kullanıyorsunuz?