vaveyla__ evet bizi nöroloji ye yonlendirdi hemen mikrosefali filan dediler yanlış hatırlamıyorsam aynı gün hemen nöroloji gördü bıngıldak açık baya açık hatta bir şeyi yok buyur dedi her ay ölçüm yapın yine büyüme olmazsa takip edelim dedi kafası kocaman olacak bunun dedi şimdi kocaman oldu birden 4 5 cm büyüdü 5.ayda 33 tu doğduğun da şu an 1 yaşında 46 cm aradaki açığı kapattı ki bizim ki baya bi fark vardı sizde o kadar fark yok açıksa bıngıldak buyur diyor lar ayrıca hastane hatali bakmış sağlık ocağı ebe sine geldik 34 olmuş dedi 1 cm bile bizim için önemliydi boyu bile yanlış yapmışlar di orda rast gele yatırdılar bende aylık muayenesi ne hep ebe ye götürdüm çok ilgili ebemiz bu konuda