E-urey Yaklaşık 1 haftadır mamayı bırakmaya çalışıyoruz haliyle katı beslenmesi arttığı için kabız oldu ama ne yaparsam yapayım olmuyor düzelmiyor birkaç gündür bu konuda deneyimi olan anneler yardımcı olabilir misiniz