ardensss mommandboy 3,5 aylık günde 5-6 kez rahat kusuyor reflüsü var şurup kullanıyoruz ama yine de kusuyor
mysozclk mommandboy 9 aylık olcak kusması kesilmedi gunde 2 3 kere 1 yemek kaşığı kadar cıkarıyor alerji olabilir dedık cıkmadı teste maflor kullanıyoruz o baya kesti 4 gunde 1 kusuyor oda azıcık ılacı kesince tekrar baslıyor bılmıyorum artık neyden reflu de degıl aşırı beslenme de yok alerji dedıler yok anlamadım yani
mommandboy Halime13 muhtemelen reflü yani şu anlık öyle şüpheleniyorum, normalde kusması kendiliğinden düzelmişti bi farklılık olmadığı halde son 3gündür çoğaldı😖
isabebek mommandboy fışkırarak kusuyorsa reflu olabilir mide bağırsak geçişinde darlık var mı diye röntgen çektirin
ardensss mommandboy mama 1 aydır felan kullanmıyorum biberon reddi var şuan, hipple başladım çok gaz yaptı sonra aptamile dönmüştüm
aysecos mommandboy merhaba reflü tanısı kondu öu? Ve bu tanı nasıl koyuluyor? Ben doktoruma çok kustuğunu söylediğimde hiç üstüne durmadı
mommandboy aysecos henüz tanı konmadı çünkü kusmaları hafiflemişti, son 3gündür yine çoğaldı.bu şekilde devam ederse doktorumla tekrardan iletişime geçmek zorunda kalacağım🥲 ama tanı konulmuş bebekler varsa anneleri bizi bilgilendirirse çok iyi olur.🙏🏻