Bir haftadır böyleyiz doktoru burun damlası verdi üç gün kullan diye onu kullandım etkisi olmadı bence burnu açılsın diye sterimar kullanıyorum aspiratörle çekiyorum serum fizyolojik damlatıyorum ama nafile nefret ediyor burnuna dokunulmasından her defasında kıyamet kopuyor burnunu temizlemeye çalışırken var mı bir bildiği olan etki edecek ne yapabilirim başka böyle gördükçe kahroluyorum :(