Merhaba kızlar bebeğim 15 aylık 9. Ayından beri iştahı yok ve 9. Ayından beri 10 kg asla almıyor çünkü yemiyor ağzına lokma almıyor neler hazırladım her yöntemi denedim bwl en fazla ağzına alıp tükürüyor uyku desen gündüzleri 15 dkka anca uyuyor uzun süredir böyle geceleri meme için zaten 40 kez uyanıyor gündüzleri hep meme diye yapışıyor ben bu çocuğu nasıl düzene sokacağım aşşırı sinirli hırçın inatt asla hiçbirşeyi kabul etmiyor o ne derse o olacak derdinde hep oysa her istediğini yapmadım hep yanında şımaracak kimseside yok gurbetteyiz emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum ama bir kaç kez memeden uzaklaştırmayı denedim inatlaşıp asla uyumadı saatlerce bağırarak ağladı öyle inatki anlatamam sabır taşı varmış galiba onu denemeyi düşündüm bilemedim aynı durumda olan annelerim nerdesiniz 😢
Birkaç gündür Ocean fish Oil kullanıyorum o biraz açtı gibi iştahını ama çok az o da ne kadar givenilir bilmiyorum normalde ocean kan damlası ve vitamin kullanıyor