Belma26 benim bebeğimde 16 ay ama erken doğum 14 ay gibi gelişimi bizde de durum aynı aslında dede ,baba çok nadirdir , anne , meme , maaa hayvanlara genel olarak söylüyor onu mesela kediye maaa maa diyor köpek görde hooo uapıyor ağzını yuvarlıyor , bişey isterse buu diyor tüm komutlarımı alıyor bizimde ekran yok ama dediğiniz gibi benide konuşması tatmin etmiyor bizde çok dışarı çıkmıyoruz parkta yaşıyo yok hep büyük çocuklar oluyor oyun grubuna götürücem yürümedi işte nir yürüse 😅😅