Ay ne yapacağım çıkmıyor eli ağzından mama vercem mamadan önce eli gidiyor ağıza😂 işin kötü tarafı arada fazla kaçırıyor elini öğürüyor son anda çekiyorum elini yoksa kusucak. Ya bu dönemde normal diye düşünüyorum ama benim bebiş biraz fazla ağzında olduğu için acaba damaklarınımı kaşıyor dişleri erkenmi çıkıcak diye düşünüyorum açıkcası tükürüklerini söylemiyorum bile her tarafımız salyası oluyor 😂😂