kupakizi_ merhaba, süreç biraz sancılı. Eğer ilk 4 ayda farkedildiyse kapalı, sonraki aylarda açık ameliyat yapılıyor. Biz kapalı ameliyat olduk. Ameliyata girmeden önce beslenme kesiliyor. Ameliyatımız 40 dk falan sürdü. Direkt odaya alındık biz. İlk saatler çok sancılı geçiyor hiç susmadan ağladı benim bebeğim ve gözlemlediğim diğer bebekler. Ama ilaç aldıkça hafifliyor ağrıları. Ağrıları geçince ve taburcu olunca tek dikkat edilmesi gerek enfeksiyon oluyor çok riskli çünkü. Bazı durumlarda tekrar ameliyat bile deniyor. Biz kask kullanıyoruz kapalı ameliyat oldu bebeğim. Açık olunca daha uzun ve daha sancılı geçiyor maalesef. Hastanede kaldığım dönemde böyle bebek çok gördüğüm için bunu söyleyebilirim. Ama içiniz rahat olsun. Eğer gerçekten iyi bir doktora giderseniz çok rahat atlatırsınız diye düşünüyorum çok geçmiş olsun sizin sorularınız varsa cevaplayabirim .
ewy
Yukarıda da yazmıştım alıntı yaptım şimdi size de. Bebeğim şuan çok iyi maşallah. Ayın 23 üne kask tedavisi bitiyor😊 hiç bitmeyecek gibiydi ama bitti. Doktorumuz çok iyiydi dikiş işi bize çok az belli. Ameliyatın ilk günü çok sıkıntılı geçiyor ama sonra düzeliyor. Sonra iş size düşüyor enfeksiyondan korumak gerekiyor. Biz kapalı ameliyat olduk ve kask kullandık. Kapalı ameliyat süreci daha rahat. Fakat sonra kask kullanılıyor. Açık daha zorlu iki kulak arası tamamen kesiliyor. Zor iyileşiyor ama kask kullanılmıyor. Kask ücretli bu arada.