Gulsm2516 valla üç defa bez değiştirdim hatta dört tane diyeyim en son primayı kullanıyoruz fito ve trosyd krem kullandık onlar bitti en son hametan verdi doktorumuz ondan sonra geçti sanırım baya hafifledi hametan yağlı geliyor sanırım iyileştirdi fito ve trosyd 20 gün kullandım işe yaramadı hametanı üç dört gündür kullanıyorum baya azaldı pamukla siliyorum ıslak mendil kullanmıyorum bazende ılık suyla yıkıyorum poposunu kakadan dolayı olabilir diyede Probiyotik vermişti 1 aydır yaklaşık kullanıyorum probiyotiğide ama ben hametana bağladım geçmesini poposu kurumadan bezini kapatmamaya özen gösteriyorum