gizematadeniz merhaba bebeğim şu an yedi aylık olmak üzere, Puset yerdeydi galiba sizinki de öyle 30 40 santimden ince bir halıya düştü ama sağlam düştü göz takibi iyiydi, Fazla uyutmadan nasıl olduğunu takip ettim bir süre, canı yandigi için böyle ayaklarının üstüne basmak istemedi hani düşersiniz de bir yeriniz acır ya o şekilde ama beş aylıkken düzeldi şu an bir şeyi yok şükür 🥲 Siz de canınız sıkmayın eğer doktor bir şey yok dediyse büyük ihtimalle hiçbir şey yoktur gözlerde kayma fışkırarak kusma ggibi belirtiler olmadığı sürece caninizi sıkmamanız gerek yok aklınıza yine bir şey takılırsa doktora sorun tabii ki