tazeanne2506 Kızım 3 yaş 3 aylık tuvalete gitmeden önce kaçırıyor biraz sonra tuvalete gidiyor. Kaç aydır böyle konuşuyoruz ama değişen bir şey yok.Şükür biyolojik bir problemimiz yok. Bu durumu yaşayıp çaresini bulan var mı ?
baroayse tazeanne2506 benim oğlum da Ocak sonu 4 yaşında olacak ama, çişini biraz kacirdiktan sonra söylüyor, 1 -2 damla kaçırmış oluyor tuvalete gittiğimizde ,doktora sordum bişey söylemedi