Kızlar sezeryan doğum yaptım. 2 gün oluyor inanılmaz sol göğsümün altındaki kaburgamda ağrı var hareket edince aşırı çoğalıyor batıyor yatamıyorum kalkamıyorum nolur yaşayan varmı bu durumu ne zaman geçiyor nasıl atlatabilirim. İnanın sezeryan ağrımı acımı unuttum. 😔