eyllmhra Merhabalar 11 günlük bebeğim var hastanede ilk doğduğunda topuk kanı almışlardı dun sağlık ocağından aradı ebe ve tekrardan topuk kanı istendıgını soyledı ben tekrar vermek istemiyoruz dedıımde ise ikinci kez istenmıs değerlerden bırı yüksek cıkmıs ister ver ister verme bana sorarsan vermen taraftarıyım ama vermezsen imza atmalısın ve imza attığın takdirde bebeğinde bı sağlık sorunu çıkarsa sorumlusu bızler degılız bılgın olsun dedı kafama cok taktım boyle bı soru la karşılaşıp tekrar istenıp sonuçlar temız çıkan varmı arkadaşlar
Deletedmom_215 eyllmhra bence verin. Eğer bebeğinizde kalıtsal hastalık varsa erken tanı ile ilaç kullanarak sıkıntı olmadan atlatabilirsiniz tabii umarım yoktur 🌸
aslananne27 eyllmhra bence verin canım değerleri yüksek çıkmış Allah korusun bi hastalık varsa erken tanı hayat kurtarir
bizdejantikizlardik eyllmhra Böyle bir durumda neden vermek istemiyorsunuz ki? Bizden de istediler bir sorun olmadığı halde yanlış almışlar yapamamışlar hastanede. Evet ağlıyorlar ama onlar için yani kötü bir şey yapmıyorsunuz çocuğunuza.
eyllmhra bizdejantikizlardik yok ben vermek istemıyorum dedıkten sonra ebe bı degerı yüksek cıkmıs deyınce hemen kabul ettım zaten bebeğimin sağlığı herseyden önemli verecem zaten ben sadece boyle bısey başına gelen oldumu dıye sordum
sencokbiliyon eyllmhra Bizde de bir değeri yüksek çıktı. Toplamda 3 kez topuk kanı verdik. Elbette acıyor, ağlıyor ama Allah korusun bir hastalık çıksa daha mı iyi olacak ? Topuk kanında bakılan hastalıkların hepsi çok riskli hastalıklar.
eyllmhra sencokbiliyon evet haklısınız bnde yarın sabah tekrar verıcem inşallah hayırlısı olur hakkımızda
esraalic eyllmhra bizim hem doğduğunda alındı hemde sağlık ocağında. Sağlık ocaginda ebe bu farklı hastanedeki alınandan demişti.
Nilser eyllmhra Bizimde bir değerimiz yüksek çıkmıştı direkt çocuk doktoruna gidip baktirmistim temiz çıkmıştı, eğer tekrar yüksek çıkarsa bu defa da doktora yönlendirip orda detaylı kan vermeni isteyecekler
bizdejantikizlardik eyllmhra Aa kusura bakmayın öyleyse çok dikkatli okuyamadım. Umarım bir şeyi yoktur. 🌸
eyllmhra mamabear_ iyi okursanız daha ıyı anlarsınız ilk başta vermek istemıyorum dedım sonra ebe değerlerden bırı yüksek cıkmıs o yüzden ıkıncıyı istıyorlar deyınce kabul ettım verıcem yanı dedım benm sormak isteıdgım boyle bı durum basına gelen varmı dıye sormaktı amacım çocuğum sağlığı tabıkı herseyden önemli
1pamuk_ eyllmhra bizimde bir değerimiz yüksek çıkmıştı 3.kez verdik temiz geldi. Bebeğiniz erken mi doğdu
ttrck eyllmhra niye vermiyorsunuz ki? İğneyle delip alıyorlar , hem de problem olabilir demişler , çok önemli hayati hastalıklar çıkıyor topuk kanından, aldırmama sebebiniz nedir?
eyllmhra ttrck ilk başta istemedik ama eve boyle bısey şöyleyince direk kabul ettık yarın sabah aldırmaya gıdıcez topuk kanını asıl sormak istedıgım soruyu anlayanlar anlıyor neden vermek istemedıgıme takılıyorsunuz ebeden boyle bısey duymak benı yeterınce üzdü sizlerden bı teselli beklıyorum sadece inşallah kotu bısey yoktur dıye😔😔😔😔
faryaa eyllmhra bence verin kuzenim bebeğinde troid çıkmıştı erkenden önlem alındı bunu sizin buraya yazmanız bile hata bebeğiniz hayatı bizim elimizde değil ömür boyu bakacak kişi sizsiniz