Irmak09 valla canım ben de aynısını yaşıyorum bizimkiler de mamayı ben uyurken kolay diye biberonla verip alıştırmışlar ben mama artı meme gidiyodum ama kaşıkla veriyodum çok üzülüyorum bunu yaptıkları için şimdi vermiyorum ama 15 gündür aynı memeyi 5 dk emip ağlamaya başlıyor memede uyuyan çocuk, emZirme danışmanına gittim memeden boruyla sanki meme veriyomuş gibi yapıyorum inan çok yorucu oluyor ama o da işe yaramadı ne yapacaımı şaşırdım.