Kızlar doğum yapalı 22 gün oldu ilk doğumum ve altta göbeğim caldır culdur sallanıyor deri parçası gibi. O ne zaman geçer nasıl geçer ya da geçiyor mu? Korse işe yarar mı ki? Bi doktor yaramaz anca anı kurtarır korse ama korseli çıkardığın zaman yine aynı görüntü olur demişti. Bide göbeğimin rengi karardı ve çok çatlak izleri var ne yapmam lazım