Oğlum 2450 gram doğru 3. Gün 2100 grama düştü. Şuan 50 günlük olduk 4 kg. Doktorum iyi diyor. Ama ailem çevrem bebeğin zayıf kaldığını ve sürekli mama ie desteklemem gerektiğini söylüyorlar. Sinirlerim bozuldu artık. Bende ısrarla anne sütü işe devam ediyorum ne yapmalıyım. İlk bebeğim olduğu için bilemedim gelişimi iyi mi