Navmi bizi de 40 günlükken çağırmışlardı. Size ne için önerdiler bebeğiniz prematüre mi? Sıkıntı yaşamadık sadece bebekler biraz fazla ağlıyor onun için stres olabiliyor insan ama olmayın kolay geçiyor. Muayeneye girmeden bebeğinizi besleyin güzelce çünkü damlaları damlatmaya başlayınca beslenmesi yasak , işlem bitikten yarım saat sonra besleyebiliyosunuz.