Annegibi2006 bir de hamileyken fabrikadan çıkmam için çok zor durumda bırakıldım keyfi iş yapmıyormuşum, sanki keyfi koli kaldırmıyormuşum gibi hakkımda çok konuşan oldu .Her şeyi tutanak altına almak istediler birşeyleri sebep gösterip çıkarmak için 32 haftaya kadar dişimi sıktım izne ayrıldım.Hamileliğimden dolayı iş pantolonunun göbeğimi sıktığını söyledim bir gün penye siyah pantolon giymiştim onu da zorla tutanak tutup imzalattılar. Hamileyken fabrikada et li tavuklu yemek midemi çok bulandırıyordu farklı yemekten çorba veya ama yemekten biraz fazla istiyordum aç kaldığımı söyledim yemeğin herkese eşit şekilde verilmesi gerekirse çöpe dökülevekdenildi. İnisiyatif göstererek yemekhanecim veriyordu ama onlara sıkıntı yapıyorlardı ayrım yapıyormuş laf söz eden oluyormuş bana fazla veriliyor gibisinden .bunları sebep göstersem olur mu