Kızlar benim bebeğim 6 aylık ve lohusalıktan sonra düzenli adet oluyorum. Ama bugün kendimi bi garip hissediyorum ya sanki karnımda bebek varmış da hareket ediyormuş gibi geliyor. Hayır yani düzenli adet oluyorum ve korunuyorum da nedir bu ya? Sinirlerim bozuldu 😀