mymom81 Merhaba görümcem Karamürselde yaşıyor aksam kizi isten gelirken kapı önünde bulmuş sokak kedilerinin yaninda duruyormuş. Onlarinda 2 kedisi var evde. Disaridaki kedilere de bakiyor aynı zamanda. Kedinin cipi var ama veterinere gittiler bulunmadi. Bakanliga gittiler cip okunmamis. Ev kedisi belli belki burada sahibi cikar. !
NewMomm1 mymom81 inşallah sahibine ulaşırsınız insanlara malesef güven kalmadı alıp alıp cins hayvanları belli bir süreden sonra sıkılıp atıyorlar o yüzden söyledim.
mymom81 maygirl Malesef sahibi bulunmadi. Tarim ve orman bakanliginda kapsamli olarak cipe bakildi. Cip kaydi yasak olmasina ragmen sildirilmis. Korkarim ki bilerek sokaga atilmis. Tanidik bir arkadasa verdik sahiplendi. Madem bakmayacaksiniz neden hayvani bunca zaman bakip kısırlaştirip en onemlisi ev ortamina alistirip sokaga atarki bir insan. Bu cins kediler alingan ve icine kapanik olduklari icin cok hassas ve hemen hasta olabiliyorlar. Cok uzulduk. Ama yapabilecek baska bir sey yok. En azindan guvenilir aile ortami olan bir yere gitti yine .
maygirl mymom81 ewet yaa bilerek atılmış.zaten yasayamaz disarda ve hemen hastalanir dedgnz gbi…çok sewindim sahiplenen olmuş..Allah razı olsun sokakta birakmayip sahip cikan herkesten🫠
Blikate mymom81 sahibini bulduğunuz bölgedeki veterinerden öğrenebilirsiniz. Kısırlaştırıldıysa muhtemelen veteriner takipli. Lütfen bunu yapmadıysanız çevre veterenerlerin hepsini arayın telefonda böyle böyle diyin belki sahibi arıyordur🥹
mymom81 Blikate Gorumcemde de 2 var. Onlarin surekli gittigi veterinerde kapsamli bakilamamiş. Cihazlari o kadar modelli değilmiş. Tarim ve orman bakanligina goturun orada cok kapsamli bakiliyor denmis onlarda gitti malesef çip var ama sildirmisler. O yüzden imkansiz belkide baska bir yerden getirip oraya biraktilar.