Oğlum 14 aylık olacak sürekli mutsuz çığırtkan bir bebek ne yapsam memnun olmuyor sürekli ağlıyor evde ne yapacağım şaştım aşağı götürüyorum sürekli elinden tutup gezmek istiyor asla durmuyor bir saniye evde zır zır ben bilmiyorum napacağım kendim ağlıyorum artık çok bunaldım önerisi olan varmı