Uykusuzhergeceeee Bu tarife çok ihracım var kızlar canım çok istiyor ben çok tutturamıyorum. Tam tarif dediğimiz tarifler var mı? (Sütüm yok sütsüz tarif olsun 😂)
Fedoraxn Uykusuzhergeceeee irmik helvası sütsüz güzel olmaz yalnız 🙄 un helvası sütsüz yapılabilir de irmik yavan olur. Ama ben yine de tarifi vereyim. 1 paket margarin (ya da 1 şu bardağından 1 parmak eksik yağ) 2 bardak irmik kavur güzelce sonra 3 bardak şeker 4 bardak süt bunları iyice karıştır soğuk olsun ama sonra dök irmiğin içine altını kıs kapağını yarım kapat
Mavigokyuzu Okuyunca benim de canım çekti, eve gidip yapacağım 😅 ben de tarifleri yemek.com dan filan bulduğum için buraya tarif gelirse burada paylasilana göre yapayım 😅
Fedoraxn Fedoraxn marka vermiş olacağım ama bir tek filizin irmiği güzel diğer market irmikleri ince kıyılmış o yüzden un gibi lapa oluyor. Aklınızda bulunsun
Maviimom Uykusuzhergeceeee sana tam tutan tarifimi vereyim bu tarifi süt yerine su ile de yapabilirsin oluyor süt ile yaptığınla aynı tat oluyor su ile yapınca da 2 bardak irmik 1 buçuk bardak şeker 125 gram tereyağ Yarım çay bardağı sıvı yağ 3 su bardağı süt