tuanaozturk Kizlar kazayla diyelim ki hamile kalmisim, dogum yapali 2 ay oluyor ama doktor dedi 1 yil gecmesi onemli kazayla kalmis bile olsan bebegi almak zorundayiz ,sezeryan dogum yaptim:) suan dusunmuyor zaten ama Allahin isine karisamayiz…
_mom tuanaozturk yani aldirma bence hamiel kalsan bile size kalmış ama bana çocuk aldırmak cinayet olarak gelio
Betelgeuse_ tuanaozturk ne demek bebeği almak zorundayız? Ne münasebet. Siz istemedikçe ve hayati bir tehlikesi olmadıkça kim böyle bir şeyi yapabilir ki? Ayrıca görümcem doğum yaptı üç ay sonra gene hamile kaldı. Diğer çocuğu da doğdu. Doğumunda da bır sorun olmadı sonrasında da. Bunun bir sürü ornegi var Ben yurtdisindayim doktorum doğumdan sonra en az 6 ay hamile kalmasan daha iyi olur demişti. Ben de sezaryen yaptım bu arada
biroglanannesii1 tuanaozturk Kazayla hamile kalınmaz ihmalkarlık ile hamile kalınır geri çekilme ile korunup es içine kaçırdığında bu ihmalkarlık olur kaza değil. Spiral, implant siddetle onerilir.
Aptalllarsizi _mom bakamamak eksik bırakmak kötü bi hayat vermek ? Bunlar cinayet değil de aldırmak mı cinayet şu düşünceyi bıraksak mı artık
_mom Aptalllarsizi o zaman dikkat etmek gerekli yani yapana kadr bunları düşünmüyorlarda can olunca kalbi olunca mi aaaa bakamam kalbi durduralim mi deniyor benve bu kafayı bırakın bir yere bakamicaksan bı zahmet en iyi önlemleri al 🤷🏻♀️
tubasd Aptalllarsizi nasıl yani bebeğin yaşam hakkını elinden almak cinayet değil mi? Yani bebeğin yaşam hakkını elinden almakla dunyaya gelmiş fakat kendinden 1 yaş büyük bir kardeşi olduğu için arasında 4 yaş olan çocuk kadar çok ilgilenememekle aynımı öldürmek? Aptalllarsizi şu düşünceyi bıraksak mı artık Ve bu bir düşünce değil İslami inanış .
bsmnl Aptalllarsizi Cinayet olup olmadığını anlamak çok zor değil kimin verdigi canı alıyorsunuz hâşâ. Bir insan istese bir varlığa can verebilir mi? Ruh verebilir mi ? Bir beden oluşturabilir mi ? Hayır bunlar yaratıcının vasıfları. O halde veremediğiniz şeyi almak ta insana düşmez. Yapamadığımız için yapmıyoruz ama öl.dürebildigimiz için ö.ldü.rüyoruz demek olmaz değil mi .Şayet insan günahkardır bir hata etti ise sonucuna katlanır. Ki bana göre bir evlat asla hata değildir. Bir ikram dır hediyedir Allah’ın emanetidir. Mümkün olduğunca sahip çıkarız. 🩷🌸
_YanakReisinAnnesii tuanaozturk birkaç korunma yöntemi birden alıyorsun ve bebiş ben geldim diyemiyor 🫠
gurbetteanne10 tuanaozturk benim doktorum kırkım geçtikten sonra hamile kalırsan 9 ay zaten süreç oluyor bişey olmaz demişti tabi Allah korusun tövbe ikinci çocuğa annem üst üste 4 tane vajinal doğum yaptığı için merak edip sormuştu o anki ona bakışımı unutamam😂
imaddesi tuanaozturk yani sen hem spiral taktırıp hem prezervatif ile korunursan halada bebek olduysa o mucize bebektir bi şekilde dünyaya gelir yani. Tedbir bizden takdir Allah’tan
Betelgeuse_ tuanaozturk sanıyorum hayır. Gorumcemin yedi tane çocuğu var. O yüzden detaylı olarak bilmiyorum ama çocuklarının yaş farklari hepsinin çok az. O yüzden bu durum mutlaka yaşanmıştır
ArvenMom tuanaozturk kazayla hamile kalınmaz dikkatsizlikten dolayı hamile kalınır onca korunma yöntemi sonuçta boşuna yok ben şu an iki farklı korunma yöntemi kullanıyorum hatta üçüncüyü de yaptırmayı düşünüyorum hamile kalma gibi bir şansım yok ilaç tedavisi görüyorum hamile kalmam kesinlikle yasak hamile kaldığım durumda direkt Gebeliği sonlandırmam gerekiyor yani başka bir alternatifim yok o yüzden kazayla falan hamile kalma gibi bir lüksüm yok yani onca korunma yöntemini boşuna yapmamışlar. İşi şansa bırakmıycaksın. kondomla korunanlara her zaman şunu söylüyorum prezervatifi penise taktığınız zaman üstündeki kalan havayı almanız gerekiyor eğer bu havayı almazsanız prezervatif yırtılır ya da patlar ve siz hamile kalırsınız buna dikkat edilmesi gerekiyor
ArvenMom aseladaaa hap kullanıyordum bıraktım şuan ilaç çok fazla kullandığım için bulantı yapıyor prezervatif+ geri çekilme ve ekstra kol implantı yaptırıcam testleri verdikten sonra (:
LavininAnnesii tuanaozturk Ne demek istediğinizi anlamadım Korunuyor musunuz ? Korunmuyor musunuz? Allahın işine karışamayız da korunma diye bir şey var 😃