OgretmenHanim cam şişede organik keçi sütü alıyorum marketten 1 lt onu küçük cam kavanozlara mayalıyorum günlük açıyorum tam 7 tne oluyor haftalık. İlk yarım elmayı rendeleyerek cam rendeden aZıcık ocakta bır cay kasıgı pekmezle pısırıp 3 yemek kasıgı yogurda kattım uc gun boyle sonra ıcıne armut ekledım yogurdu suan 5-6 kasık kada verıyorum ıcıne yrım elma yrım armut
Kalan yarılarını da sıkıp meyvesuyu olarak verıyorum
Doktorumuz mamasına bebe bıskuvısı ezebılırsın 2 tane demıstı ama onu pek yapmıyorum