Kizlar merhaba 49 gün önce sezeryan oldum 40 kontrolüne doktoruma gittiğimde her şeyin yolunda olduğunu söyledi ama bugün dikislerimde cok kucuk nokta kadar bi alanda aciklik enfeksiyon ve akinti oldugunu gordum basina gelen var mi bebekten dolayı suan hastaneye de gidemiyorum ama kapali dikisin enfeksiyon kapmasi garip geldi bana katlanma bolgesinde kaliyo biraz ondan suphelendim maalesef kiloyu veremedim daha