Merhabalar,
Doğum yapalı 8 gün oldu sezaryan olduğu için sütüm 2 gün sonra geldi kızımda maleesef hemen sarılık oldu(13-14 değer). Göğsümü zar zor tutturup emziriyorum ardından sağıp şırıngayla besliyorum ona rağmen yine uyanmıyor. Artık çok yoruldum. Sarılık ne zaman geçer çocuk ne zaman memeyi tam tutar. Başına böyle bir şey gelen var mı nolur yazın