Rbasaglam 7 saat sıcak, 5 saat soğuk tutma özelliği var. Çorbasını yapıp yanıma alıyorum mesela ve tekrar tekrar ısıtmak zorunda kalmıyorum. Ilıkta muhafaza ediyor. En memnun kaldığım şey oldu gerçekten. İlerleyen aylarda 2-3 yemek yediği zamanlarda bi tane daha almayı düşünüyorum hatta :)