Defne1790 Merhaba herkese 7. Ayımıza girdik ek gıdadan dolayı kabızlık yaşıyoruz aynı sorunu yaşayan var mı varsa çözümleriniz ne oldu yazarsanız sevinirim teşekkür şimdiden
srbrs Defne1790 sanırım bizde de oldu kabızlık günlük nasıl besleniyor neler veriyorsunuz bir günde öğün olarak?
Meltemidil Defne1790 bizde yaşadık aynı sorunu ve yemeklik kabagı az pirinç ile haşlayıp üzerine de zeytinyağı koyup verdim kıZım birkaç saat içinde düzeldi bi deneyin derim
Zhraagk Çay kaşığıyla zeytinyağı içirebilirsniz zararı olmaz.. ve kuru kayısı varsa haşlayın hem suyunu içirin hemde kendisini yedirin etkisini göreceksiniz ben öyle yapıyorum birde ıspanak çorbası oğlum hemen cırcır olur 🥰🐣
Meryem3484 Benim Oğlumda 7 aylik oldu 2 gün önce kabızlık sorumuz vardi kuru kayısıyı haşlayıp yedirdim zeytinyağı icirfim ve bol su verdim geçti çok şükür