byz_smyy Kızlar doğum yaptığım neredeyse 3 ay olacak. 57 ile hamile kalıp 70 ile doğum yaptım şu an 62 kiloyum kilodan çok basenlere kafayı taktım sizce spora yazılmalı mıyım? Artık rahatça spor yapabilir miyim?