annesininbalkizi96 Kızlar yarın evlilik yıl dönümümüz var iki küçük çocukla nasıl bir sürpriz yapabilirim fikirlerinize açığım ❤️
SweetMom__ annesininbalkizi96 2 evlilik yıl dönümü de durumumuz yoktu eşim çocuğum hep birlikte mangal yaktık piknikte çok güzel olmuştu♥️
annesininbalkizi96 gulirmak her sene ben hazırlık yapıyorum aslında farklı bir şey olsun istiyorum ama erkekler bizden daha az romantik olduğu için biz kadınlara düşüyor bu işler
Pourik annesininbalkizi96 o zaman süslen püslen çocukları da hazırla akşama eve gelince de ki biz hazırız hadi yemeğe nereye götürüyorsun bizi😂
annesininbalkizi96 Pourik 😂güzel fikir de benim eş asker olduğu için nöbetten gelecek bazen de aniden çağardıkları oluyor ondan fikir bulamıyorum ne yapsam diye dışarı çıksak bile çağırdıkları zaman yarım kalıyor herşey maleseff
Pourik annesininbalkizi96 ya o olay bizim kaderimiz ona yapacak bisey yok evde bisey yaparken de çat diye olaya cağırabiliyorlar dua edip devam edicez anca 😂
annesininbalkizi96 SweetMom__ eşimde mangal teklif etti ama bebiş var tek başıma hazırlık yapamam dışarda da perişan oluruz diye düşündüm istemedim açıkçası
SweetMom__ annesininbalkizi96 bizim bebeğimiz o zaman 4 aylıktı canım çok güzel oldu birimiz hazırladı bebeğe baktı birimz mangal
2124 Bizim de dündü yıldönumu hayrlı uğurlu olsun dedık o kadar😁açılış yapar gibi kurdele de keseydik iyiydi 😁9 seneden sonra insan amaannn havasında oluyo 2 ufak cocukla zor gelıyo hazrlık
bebisliozlem annesininbalkizi96 2 ay önce de bizim evlilik yıldönümümüzdü gezmeye gittik birkaç yer gezdik ☺️ sonrasında yemeğe çıktık 🩷 hiçbir şeyi kendim hazırlamadım zaten 3 aylıktı kızım hazırlayamazdım da