Smkyyyyyy Tekrar ben 😂 8 ayda ne çok soru sordum 8 ay 12 günlük kaç öğün şeklinde ilerliyorsunuz bayanlar
Annegibi2006 Smkyyyyyy 7 ay 20 günlük normalde 3 öğün veriyorum aralarda da mama içiyor memeyi bıraktı maalesef dün ilk kez 4 öğün denedik yedi aralarda yine mama ile destekledim benimde çeşitte sıkıntım var meyve sebze veriyorum ama yeterli değil gibi sanki bide çok pütürlü kalınca yiyemiyor normal mi bilmiyorum boğazına takılıyor
gde3845 Smkyyyyyy 8 ay 17 günlükten sesleniyorum beceremedim ben ek gıdayı sanırım hiç istemiyo beni emiyo varsa çözümünüz bana da fikir verin 😉🤗
Smkyyyyyy eren2550 ben dün ekstra bi öğün saha ekledim 15 gündür hasta baya kilo kaybı oldu toparlansın diye
Ardenaden Bn de sabh emzirdm 1.5 saat snra ek gida verdm snra yine emzirdm uykuda arada tekrar cirba verdm smdi azcik emdi uyur uyanır corba icer
ynstlha Smkyyyyyy bizimde diş çıkarma süreci usttekiler çıkıyor baya zayıfladı yavrucanimm 8 ay 12 günlük 🥰 gece sabaha kadar emiyor resmennn gündüz de sabah kahvaltı öğlen çorba ara öğünler meyve akşam da yoğurt ile karışık meyve olur yada şehriye yada bebe bisküvi karıştırıp veriyorum birde formül mama sabah akşam veriyorum gün içinde nadiren verdimm ne zaman acıksa veriyorum elimin altinda ne varsa saatine uymuyorum
Ardenaden 03052024 tavuk tarhana yogurt sebze corbasi ispanak corbasi havuç corbasi ispanakli havuc corbasi gbi gbi
03052024 Kahvaltılarda ve yemek türü olarak yazar mısınız kızlar cidden ne yapacağımı şaşırdım ilk çocuk ve vereceğim herşeyi ona göre seçiyorum zor oluyor
cikolataliekmek 03052024 oğlum 6 ay 21 günlük yani neredeyse 7 aylık, ama biz 4 aylıkken tadıma başladığımız için bir çok şeyi çok şükür ki yiyor, bir kaç Instagram adresinden yararlanıyorum size de atayım isterseniz isimlerini 😊
cikolataliekmek 03052024 birdiyetbirbebek ve ekgidagunlugumm emeklerine sağlık o kadar çok faydaliniyorum ki 😊
Ardenaden gde3845 cozum zorlama bn hic zorlamadm bazen hic yapmadm bile inanirmsn 3 4 gundur yiyor 8.5 oluck
aynurbyt Smkyyyyyy bizim 7 ay 20 günlük 10 gün sonra 8 olacağız günde 1 veya 2 genelde anne sütü ama ek gıdaya ilk başlangıçts çok hevesliydi bebişim şuan pek hevesli değil tükürme daha çok