Bebeğim 6 aylık bu zamana kadar hep anne sütüyle geldik ama artık kilo alımı çok yavaşladı 1 haftada 50 gram zor almış. Doktor mama takviyesi önerdi. Mama aldım ama içmiyor kaşıkla şırıngayla veriyorum yine içmiyor sadece emmek istiyor ek gıdada fazla yemiyor sadece anne sütü de yetmiyor ne yapacağımı şaşırdım mamayı nasıl içirebilirim 😔