asude456 sağmaya vaktim olmuyor ki sık sık , fakat en başından beri sütüm az çıkıyordu zaten , 1,30 saat sağım yaptığımı biliyorum. En başından beri almıyordu şiringayla göğüs üzerinden veriyorduk almıyordu , sonra yoğun bakıma yattı 1 hafta o zaman biberon emdi , bu arada yoğun bakımda da deniyordum emmiyordu , eve geldik evde de uğraştık annemle ,göğsüme gelince ağlıyor itiyor dudak bağı farkettim ondan mı bilmiyorum doktora sordum önemli bişey değil o dedi , geçen gün de grip oldum ondan beri de göğsüm yumuşadı 2 biberon zor geliyor