Ben her gün hava durumuna göre giydirip çıkarıyorum, çocuklarla iletişim kursun, dış algıları açık olsun diye. Benim oğlum da 28 aylık. Çocuk yoksa dışarda etkinlik yaparız, kumla oynarız, binalardan insaatlardan konuşuruz yürürüz sokak aralarında. Çalışıyorum eve gidip yemek yedirip dışarı çıkarıyorum. Yapın diye demiyorum ama dışarı çıkarmanın faydalı olduğunu düşünüyorum. Bence zevk almaya bakabilirsiniz. Tadını çıkarın sıkmayın kendinizi. İnanın şurada ne kadar kaldı ki, bağımsız olacaklar, okula gidecekler. Bugünleri çok özleyeceğiz