Kızlar malum kış ayında 2. Bebek geliyor nasipse ilki de 1 yaş olacak nasipse haliyle ek gıdası çamaşırlar kirleniyor ben de kışın asacak yer bulamam diye istiyorum açıkçası kurutma mak
Sizce hangi marka olmalı memnun kaldığınız varsa yazarsanız memnun olurum 🎀