Merhaba güzel anneler size bişey danismam gerekiyor bebeğim 16 aylık ilk doğduğunda Aptamil kullanmıştım ama ishal yapmıştı ve hero baby devam ettik ama artık mamaların stokta olmayacağını söylediler bende mama degsitirmek zorundayım Bebelac ve hipp arasında kaldım kullanan ve iyi kötü yorumu olan annelerimden önerilerini bekliyorum