cinarssmommss 11 aylık oldu kızım ve 10.ay güncellemesi bir çok yeni ve hoş olmayan eklentilerle geldi. Ota boka sinirlenme baya böyle büyük insan gibi öfkesinden ellerini yumruk yapıp sıkıyor bazen öyle sıkıyor ki kolları titriyor , ısırma -ama öyle böyle değil kafa göz kol bacak Allah ne verdiyse kopartircasina isirmak- , tirmalamak özellikle gözlerimizi (önce ki hayatında kedi olduğunu düşünüyorum 😅), ağlama yerini bagirmakla karışık bir çığlıga bıraktı , inat hem de nasıl keçi halt etmiş bizimkinin yanında. Uyku düzeni zaten allak bullak ve uykuya karşı aşırı direnç öyle ki uykudna gözleri kapanıyor diye kendine sinirlenip bana saldırıyor 😂, ek gıda reddi dişlerini falan kenetliyor asla acamiyoruz ağzını , aşırı meme düşkünlüğü amac emmek değil maksat dostlar alışverişte görsün 😂 , ayrılık kaygısı beni bir an goremesin feryat figan ağlıyor. Demem o ki 10.ay ve sonrası baya sıkıntılı. Eee hazır mı huniler?😂😂😂😂