Merhaba 3 aylık bebeğim bugün sünnet oldu. Doktor krem yazdı. Günlük hayatınıza devam edebilirsiniz dedi. Bir numara büyük bez kullanın bir hafta dedi. Başka bir şey söylemedi ben de o telaşla pek sormadım. Başka ne yapabilirim? Karton bardak koyanlar varmış doktor bize söylemedi. Ana kucağına falan koyabilir miyim ki? Ağrısı olduğunu nasıl anlayacağım? Kolik bebek olduğu için zaten akşamları ağlıyor nasıl ayırt edicem. Tek bakıyorum endişe ediyorum. Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.