Drelf hocam biz babadan dolayı yemekleri ve bu tür şeyleri tussuz şekersiz yaparız biz köyde yaşıyoruz peynirimizi turşunuzu yogurdumuzu kendimiz yaparız haliyle tatsız tuzsuz olur farzedinki çocuk sadece sirke içiyor seviyorda allah için ben su yaşıma geldim sevemedim ama o sevdi içsin tuz olmadığı misafirliğe falan gittiğimizde zaten yedirmiyorum çokta kasmıyorum onu getiriyim bunu yedirmiyim yeğenlerimde ben baktım masallahlari var çok şükür hele birine ilk ek gıda olarak balık ezmiştim ve salata suyu vermiştim 8 yaşında şuan maşallahı var herhangi bir sağlık problemleri yok ki gelişimlerini dr eşliğinde hala takip ederim hepsini ama kasmam allah dr hastane eksikliği göstermesin orayada düşürmesin ama ben bebeklerin değişim tatlar alması taraftariyim tabi anne kontrolü eşliğinde (annede biraz bilinçli olmalı tabi )