Aysenur122 Kızlar bebeğim 4 ay 6 günlük hala şu karın gurlaması geçmedi ve çoğu zamanda rahatsız oluyor gazını çıkarıyor artık hareketlendiği için mama içiyor fakat neden geçmiyor yaşayan var mı ?
sumeyyee_k Aysenur122 inanır mısınız bende bu soruyu sormaya geliyordum bebeğim 3,5 aylık ama korkunç bir karın guruldaması var hala geçmedi her zaman rahatsız olmuyor bebeğim gazını da çıkarıyor ama gurultusu bir türlü geçmedi sanki içinde su havuzu var
bebeklerrr Aysenur122 benim de ikizlerin birinde o şekilde oluyor daha gazlı bir bebek aynı şekilde hemen hemen aynı miktarda besleniyorlar ama hala kusura bir miktar ve karnı gruldar dik tutmaya özen gösteriyorum öyle gazını çıkarırsa rahat ediyor.