[silindi] 40ınız çıktığı zaman abdest alın bence zaten 3 gün kalmış ve lekelenmeniz de devam ediyor. Namaz konusunda da hanifi mezhebinde 40 günden sonra gelen lekelenmeler özür sayıldığı için namaza başlanabiliyor. Benim de 47 gün oldu doğum yapalı ama sizin dediğiniz gibi bende de hâlâ sarı akıntı geliyor hatta rengi bazen kırmızımsı gibi oluyor. Ama ben namaz kılıyorum. Cinsel ilişki konusunda da napmak lazım onu hiç bilmiyorum. Lekelenmem 5 gün kadar durmuştu o zaman denedik ilişkiyi ve ben çok zorlandım. Aşırı yanma ve acı duydum. Ondan beri bıraktık zaten yapmıyoruz.