Pirasalipuding Merhaba hanımlar 3 aylık bebeklerim var sizce kundak faydalı mı bazen yapıyorum ama sanki cocuk hareketsiz rahatsız oluyor gibi geliyor yapmayıncada uykuda sıçrıyor yani çok kararsız kaldım
gencanne97 Pirasalipuding ben bebeğimi 4 ay öyle uyuttum cok rahat ettim sadece dönmeye basldıysa bırakabilirsniz o kadar gelişimine vs engel olmaz aksine kendini güvende hisseder
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Pirasalipuding zaten 3 aylık olmuşlar artık yapmasanız da olur ilk 4 ay kundak faydalı oluyor 4 aydan sonra önerilmiyor
Snowglobe Pirasalipuding ilk kızımı 5 ay kundakladım 😂 2. Kızım 3 aylık gittiği yere kadar kundağa devam
Milo Pirasalipuding ben ikisinide yaptım güzel uyuyordular . Sıçramıyor ,elleri ile kendini uyandırmıyordular. Birini 8 aya dek sıkmadan digerinide 6 ayadek yaptım memnunum